Zákaznický servis, který sbírá ocenění.

Když to shrnu v jedné větě: „Záleží především na prodavačích, zda u vás lidé nakupují“.

Takto jednoduše se to dá vyjádřit. 

Zákazník přijde do obchodu a buď nakoupí nebo ne, možná zde byl naposledy nebo přijde znovu. Toto můžete ovlivnit volbou správné komunikace se zákazníkem, prostě můžete budovat nejlepší zákaznické zkušenosti.

A že to funguje, o tom by mohla vyprávět například firma La Formaggeria Gran Moravia, která je už podruhé nejlépe hodnoceným maloobchodním řetězcem z pohledu zákaznické zkušenosti v anketě KPMG „Co stroje neumí – 100 nejlepších zákaznických zkušeností v Česku“, ocenění získala v roce 2017 a 2021.

Česko-italské dobrodružství

Vítězem sektoru se stal česko-italský výrobce sýrů La Formaggeria Gran Moravia. Historie firmy sahá do 90. let, kdy se zakladatel Roberto Brazzale rozhodl k revolučnímu kroku: přenést své italské výrobní know-how na Moravu. Momentálně se v České republice nachází 23 poboček La Formaggeria Gran Moravia a předpokládáme další růst. V loňském roce firma zažila prudký pokles poptávky ze strany restaurací a distributorů a musela se rychle adaptovat na rozvoz a balení výrazně menších kusů sýrů.

Respondenti průzkumu si na obchodu chválí široký výběr kvalitních italských produktů inspirovaných českou tradicí, stejně jako profesionální a milý personál, který doporučí novinku nebo nabídne slevu.”

Prohlédněte si detail studie.

A toto jsou věci, které dávají vaší práci smysl, jakkoliv vypadá náročná a výsledky nedosažitelné. Takže na závěr připojuji přání, ať se i Vám daří budovat nejlepší zákaznické zkušenosti.

Radka Vymětalová